نگو یادت نیست


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

نگو تموم هر چی که بین ما بوده نگو خسته شدی می دونم این مدتی رو که پیشم بودی دل شکسته شدی

نمیشه این جا منو تنها بذاری تو یه قولی دادی /نگو به هم نمی رسیم

 اینو میدونی  خیلی حالم بده از این سرنوشت دارم درد میکشم

دیگه تو عذابم نده آره نفرین به اونی که زندگی منو به خورد غم داده

یادته زیر بارون هم قدمم بودی نگو یادت نیست تو می رفتی و من اونجا تنها می موندم با چشای خیس

آخرش از دوریت اینجا میمیرم تو خیالت نیست ئترم آتیش میگیرم جز غمو گریه هیچکی یارم نیست

چجوری دلت اومد تنهام بذاری با چشای خیس یادته که میگفتی بی تو میمیرم نگو یادت نیست...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: جملات عاشقانه
چهار شنبه 24 دی 1393| 22:29 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§